♥ En ny florida resa!

God kväll!
 
Inte skrivit något på jättelänge nu men kul att se att det är besökare kvar här♥ Tänkte försöka att skriva lite mer här inne.
 
I sommar fyller min kära mamma 50 år, vad är inte bättre än en resa till Florida och fira henne där? Jo, vi ska dit i sommar men vi tänkte flyga till Miami först och sedan bila upp till Treasure Island. Kommer vara borta lite mer än 3 veckor. Känns så himla härligt och vill åka nu, bums 
 
Vill ha värme, sol och slippa tjocka jackan, vantar och mössa. I dag kom det ännu mer snö, vad bitter jag låter nu men jag är trött på de här vädret nu!
 
Bjuder på lite bilder från min förra Florida resa sålänge:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Gud så härligt det ser ut! Roligt att du är tillbaks, hoppas på fler inlägg om din florida resa.

Svar: Var verkligen lika härligt om inte härligare än vad det ser ut på bilden. Tack så hemskt mycket, det glädjer mig. Får skriva lite mer om min förra resa kanske inför min nya! Ha en trevlig kväll. Kram Linnea
lovebylia.blogg.se

2016-02-20 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback